Hoca Ahmet Fakih Parkı yenileniyor

Meram, Konya’nın en güzel semtinde bir parkı yeniden düzenliyor.

Alavardı Mahallesi Sivaslı Ali Kemal Caddesi üzerinde bulunan 9 bin 140 metrekarelik Hoca Ahmet Fakıh Parkı, baştan sona yenilenerek Cuma günü hizmete açılıyor.

 

Konya’nın en nitelikli ve en güzel parklarından birini Meram’a kazandırdıklarını belirten İlçe Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, “Hoca Ahmet Fakıh Parkı diye bilinen Sivaslı Ali Kemal Caddesi üzerindeki bu park, Yaka, Alavardı, Melikşah, Armağan, Aşkan ve civarındaki çok sayıda mahalleye hitap etmektedir. Bu parkta kullandığımız malzemeler Konya’da ilk defa bir parkta kullanılmaktadır. Yürüyüş bandına özel bir kaplama yapılmaktadır. Son derece nitelikli ve Avrupa Birliği standartlarının üzerinde kaliteli bir parkı Meram’a kazandırmış olacağız” dedi.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?