Hizmette birliktelik var

İl Genel Meclisi Başkanlık Divanı, Vali Osman Aydın’ı ziyaret ederek hayırlı olsun dedi.

İl Genel Meclisi Başkanlık Divanı, Vali Osman Aydın’ı ziyaret ederek hayırlı olsun dedi. Yerel Yönetimlerden Sorumlu Konya Milletvekili Mehmet Kılıç’ın da hazır bulunduğu ziyarete Meclis Başkanı Mustafa Sabri Ak, Başkan Vekilleri Süleyman Selçuk, Ahmet Tapu, Divan Kâtipleri Mehmet Ümütlü ve Abdullah Ertuğrul katıldı. Meclisin istikrarlı ve uyum içinde önemli hizmetlere imza attığını belirten Ak, “Uyum içinde çalışan meclis üyelerimiz seçildikleri partilerin rozetlerini yakalarının arkalarına takarak Konya için hayati önem taşıyan projelere hep birlikte imza atıyor. Yerinde incelenen projeler sayesinde boşa yatırım yapılmıyor. İnşallah sizlerin de destekleriyle daha önemli projeleri hayata geçireceğimize inanıyoruz” dedi. Hizmette birlik ve beraberliğin önemli olduğunun altını çizen Vali Osman Aydın ise “hiçbir zaman hizmette ben olayı yoktur. Birliktelik önemlidir. Sizlerle birlikte Konya’ya en iyi hizmetleri sunmak için mücadele edeceğiz” şeklinde konuştu. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?