Konuyla ilgili gazetemize bilgi veren AK Parti Konya Milletvekili Hasan Angı, “Konya-Ankara Hızlı Treni çalışmaları sürüyor. Altyapı çalışmalarında sona yaklaşıldı ve üstyapı çalışmaları da başladı. Bu çerçevede hatta ray döşenmesi çalışmaları da başladı. Umudumuz bu çalışmaların 2010 yılının sonlarına kadar bitirilip Konya’yı Ankara’ya hızlı bir biçimde bağlayacak trenin hizmete alınması” dedi. Murat Güzel-Memleket
Hızlı Tren’de ray çalışmaları başladı
Konya-Ankara Hızlı Treni’nde rayların döşenmesine başlandı.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?