Hırsızlık zanlıları iş yeri çalışanları tarafından yakalandı

Adana'da akaryakıt istasyonundaki oto yıkama makinesinde bulunan bozuk paraların çalınma anı kameraya yansıdı

ADANA (AA) - Adana'da akaryakıt istasyonundaki oto yıkama makinesinde bulunan bozuk paraları çalıp kaçmaya çalışan 2 zanlı, iş yeri çalışanları tarafından yakalandı, hırsızlık anı güvenlik kamerasınca kaydedildi.

Merkez Yüreğir ilçesindeki akaryakıt istasyonunda motosikletlerini yıkayan 2 kişinin, makinedeki bozuk paraları çalarak kaçtığını görenler, durumu istasyon görevlileri ve polise bildirdi.

İş yeri çalışanları tarafından yakalanan A.D. (17) Çocuk Şube Müdürlüğüne, A.K. (19) de Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekiplerine teslim edildi.

İstasyondaki güvenlik kamerasınca kaydedilen görüntülerde zanlıların, tornavidayla makinenin kilidini kırıp bozuk paraları çalması yer alıyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL