Hırsızlık zanlıları güvenlik kameraları sayesinde yakalandı

Kayseri'de 17 araçtan akü ve mazot çaldıkları belirlenen 3 zanlı, güvenlik kamerası görüntülerinden tespit edilerek gözaltına alındı

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de, 17 araçtan akü ve mazot çaldıkları tespit edilen 3 zanlı, güvenlik kameralarından eşkalleri belirlenerek yakalandı.

Asayiş Şube Müdürlüğü Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, kent genelinde park halindeki 17 araçtan 29 akü ve 500 litre mazot çalınması üzerine çalışma başlattı.

Hırsızlıkların yaşandığı mahallelerde apartmanların güvenlik kameralarını inceleyen ekipler, görüntülerden M.B, H.C. ve E.Ö'nün eşkalini tespit etti.

Gözaltına alınan 3 zanlı, Kayseri Devlet Hastanesinde sağlık kontrolünden geçirildikten sonra adliyeye sevk edildi.

Bu arada, hırsızlık zanlılarının, bir kamyonun aküsünü çalma anı bölgedeki güvenlik kamerasına yansıdı.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek