Hırsızlık çetesine 'şalter' operasyonu

Adana'da kablo hırsızlığı yapan çeteye yönelik operasyonda gözaltına alınan 22 kişiden 15'i adliyeye sevk edildi.

Adana Emniyet Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekiplerinin; Adana, Konya, Aksaray, Kahramanmaraş ve Niğde'de kamu kurum ve kuruluşlarına ait kabloları çalan çeteye yönelik Adana, Osmaniye ve Şanlıurfa'da eş zamanlı düzenlediği "Şalter" operasyonunda gözaltına alınan 22 kişiden 7'si, emniyetteki sorgulamalarının ardından serbest bırakıldı. Çete liderlerinden Hasan K. ile sevgilisi Şerife B. ve Menderes Y. ile sevgilisi Ayşe Ç.'nin de aralarında bulunduğu 15 kişi, "nitelikli hırsızlık" suçlamasıyla adliyeye sevk edildi. Yaptıkları kablo hırsızlığı ile kamu kurum ve kuruluşlarına 1 milyon TL'lik zarar verdikleri anlaşılan çetenin, kablo hırsızlığını çete liderlerinin sevgililerinin kiraladığı araçlarla gerçekleştirdiği öğrenildi. Çete liderlerinden Menderes Y.'nin sevgilisi Ayşe Ç. ise adliyeye sevk edilirken, "Çekin çekin" diyerek kameramanlara el salladı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti