Hırsızlık anı güvenlik kamerasında

Muğla'nın Bodrum ilçesinde, hırsızlık yapan kişi güvenlik kamerasınca görüntülendi

MUĞLA (AA) - Muğla'nın Bodrum ilçesinde, bir cep telefonu bayisinde yapılan hırsızlık, güvenlik kameralarınca kaydedildi.

Alınan bilgiye göre, Konacık Mahallesi'ndeki bir telefon bayisine giren iki kadından birisi, aldığı kulaklığın para üstünü eksik verdiği gerekçesiyle, bir süre kasiyerle tartıştı. Diğer kadın da kasiyerin dalgınlığından yararlanarak masa üzerinde şarjda duran cep telefonunu aldı.

Hırsızlık anı iş yerinin güvenlik kameralarınca görüntülendi.

Şikayet üzerine harekete geçen Bodrum Emniyet Müdürlüğü ekipleri, hırsızların yakalanması için çalışma başlattı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu