Hırsızlık anı güvenlik kamerasında

Antalya'nın Alanya ilçesinde hırsızlık yapan kişiler güvenlik kamerasınca görüntülendi

ANTALYA (AA) - Antalya'nın Alanya ilçesinde bir binada yapılan hırsızlık, güvenlik kameralarınca kaydedildi.

Alınan bilgiye göre, Bektaş Mahallesi'ndeki bir bina bir hafta arayla iki kez hırsızlar tarafından soyuldu. Binanın balkon ve merdiven boşluklarında duran tüpleri alan kişilerin hırsızlık anı başka bir evin güvenlik kameralarınca kaydedildi.

Şikayet üzerine harekete geçen İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri hırsızların yakalanması için çalışma başlattı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu