Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı. Sabah saatlerinde Ereğli’de faaliyet gösteren 2. noterin kasasının hırsızlar tarafından soyulduğu öğrenildi. Edinilen bilgilere göre noterde çalışan görevliler sabah saatlerinde mesai için gittikleri işyerlerinde noter kapısının zorlanarak açıldığını gördüler. Kasanın açılarak içerisinde bulunan 600 TL’nin alındığını fark eden görevliler, durumu emniyet güçlerine bildirdi. Olay yerinde incelemelerde bulunan İlçe Emniyet Müdürlüğü Olay Yeri İnceleme ekipleri, parmak izi ve delil toplamaları çalışmasının ardından görevlilerin ifadesine başvurdular. Olayla ilgili incelemeler sürüyor. memleket.com.tr
Hırsızlar noter kasasını patlattı
Ereğli’de ilginç bir hırsızlık olayı yaşandı. Ereğli 2. noterine giren hırsızlar 600 TL’yi alarak kayıplara karıştı.
POLİS-ADLİYE Haberleri
SİLAH PARÇALARINI KONYA'DAN ALMIŞLAR
MERKEZİ KONYA'YA KURUP VATANDAŞI DOLANDIRMIŞLAR
Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar