Hırsızlar jeneratör çaldı

Konya’nın Kulu ilçesinde, bir çiftlikte sulamada kullanılan jeneratör çalındı.

Edinilen bilgiye göre, Yeni Mahalle Avşaroğlu Özü mevkisinde Mehmet Teke’ye ait çiftliğe gece geç saatlerde gelen hırsızlar, teli keserek içeri girdi. Su deposunun yanında 4 bin TL değerindeki jeneratörü alan hırsızlar kaçtı. Çiftlik sahibinin sabah saatlerinde gelmesiyle hırsızlık olayı ortaya çıktı. Polis jeneratör hırsızlarını yakalayabilmek için parmak izi araştırması yaptı.Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR