İlk hırsızlık olayı, 4 gün önce merkez Karatay ilçesi Akif Paşa Mahallesi İstanbul Caddesi’nde bir kamyonette meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, araç sahibi mal indirdiği sırada şüpheliler Nafi K. (23) ve Vedat Ç. (19), ön tarafında bulunan cüzdan ve fotoğraf makinesini çalarak kaçtı. Güvenlik kamerasına yakalanan şüphelilerin daha önce hırsızlıktan kayıtları olduğu için polis tarafından kimlikleri kısa sürede belirlendi. Aranan şüphelilerden Nafi K. (23), aynı mahallede bir otomobilden de çanta çaldı. Polis, şüphelileri merkez Karatay ilçesinde yakaladı. Yakalanan şüpheliler çaldıkları fotoğraf makinesini hırsızlıktan kaydı bulunan G.N’ye sattıklarını itiraf etti. G.N’de polis tarafından gözaltına alındı. Şüphelilerin, cüzdandan çıkan kredi kartından da 700 lira çektiği öğrenildi. Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’de sağlık kontrolünden geçirilen 3 şüpheli adliyeye sevk edildi.
Hırsızlar güvenlik kamerasına yakalandılar
Konya’da iki otomobilden hırsızlık yapan şüpheliler, güvenlik kamerası yardımıyla yakalandı
POLİS-ADLİYE Haberleri
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR
Seferihisar Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü tutuklandı
YENİ DİLENME METODU MU?
Isparta'da mutlu son adliyede bitti! 5 salona işlem