Konya Asayiş Şube Müdürlüğü Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, merkez Meram ve Karatay ilçelerinde, 3 ayrı otomobilin camları kırılarak teyplerinin çalınmasıyla soruşturma başlattı. Polis, yapılan araştırmalar sonrasında Çapan Ali A. (29) ve Mehmet Beşir T'yi (20) evlerine düzenlediği operasyonla gözaltına aldı. 7 Şubat'ta bir otomobilin camını kırarak içindeki dizüstü bilgisayarı çaldığı iddiasıyla gözaltına alınan ve çıkarıldıkları mahkemece serbest kaldıkları belirlenen iki şüpheli, işlemleri tamamlandıktan sonra yeniden adliyeye sevk edildi. Çapan Ali A. ve Mehmet Beşir T, savcılıktaki ifadeleri sonrası serbest kaldı.
Hırsızlar 15 gün içinde ikinci kez yakalandılar
Konya'da 15 gün önce bir otomobilden dizüstü bilgisayar çaldıkları iddiasıyla yakalanan ve çıkarıldıkları mahkemece serbest bırakılan 2 şüpheli, otomobillerden teyp hırsızlığı suçlamasıyla yeniden gözaltına alındı.
POLİS-ADLİYE Haberleri
Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR