Edinilen bilgiye göre, Konya Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık ve Ekipler Amirliği’ne bağlı birimler kent merkezinde sigara, cep telefonu kaçakçılığı ve hırsızlara yönelik çalışma yaptı. Yapılan çalışmalarda 2 şüpheli 40 kaçak cep telefonu ve 2 bin paket sigara ile yakalandı. Şüpheliler hakkında yasal işlem yapıldı. Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri ise, kent merkezinde 10 apartmandan su sayaçların çalıp satan hırsızlıktan 17 kaydı bulunan Adem K’yi yakaladı. Yakalanan şüpheli uyuşturucu madde için hırsızlığı yaptığını itiraf ettiği öğrenildi.
Olaylarla ilgili soruşturmalar devam ediyor.