Hırsız 3 lira çaldı

Konya'da bir büfeye giren hırsızlık şüphelisinin bozuk paralar içerisinden 3 lira alması güvenlik kamerasına yansıdı

Konya'da bir büfeye giren sabıkalı hırsız, 3 lira alırken önce güvenlik kamerasına, ardından da polise yakalandı. 
Olay, merkez Meram ilçesi Pirebi Mahallesi'nde bir büfede meydana geldi. İddiaya göre, hırsızlıktan çok sayıda kaydı bulunan Hasan K. (23), sabah erken saatlerde büfe sahibinin dışarıda gazeteleri dizdiğini görünce içeri girdi. İçeriye giren şüpheli, kasanın yanında bulunan 3 lirayı çaldıktan sonra kapıyı kapatıp çıktı. İş yeri sahibi kasa yanında bozuk paraların olmadığını görüp güvenlik kamerasını izleyince hırsızlık olayını fark etti. 10 gün sonra iş yeri sahibi, zanlıyı iş yerinin yanında tekrar görünce polise haber vererek yakalattı. Yakalanan Hasan K. adliyeye sevk edildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

11 ŞEHİR OPERASYONLA GÖZÜNÜ AÇTI
Ankara'da Dev NATO Operasyonu: 103 Terör Şüphelisi Tutuklandı!
Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu