Hindistan'da banka çalışanları greve gitti

ANKARA (AA) - Hindistan'da yaklaşık 1 milyon banka çalışanı greve gitti.Yerel medyada yer alan habere göre, banka yöneticileri tarafından yapılan yüzde...

ANKARA (AA) - Hindistan'da yaklaşık 1 milyon banka çalışanı greve gitti.

Yerel medyada yer alan habere göre, banka yöneticileri tarafından yapılan yüzde 2’lik ücret artışı teklifini kabul etmeyen banka çalışanları greve gitme kararı aldı.

Hindistan Banka Çalışanları Derneği Genel Sekreteri C.H. Venkatachalam, yaptığı açıklamada, yüzde 2 ücret artışı önerisinin şimdiye kadar verilen en düşük teklif olduğunu söyledi.

Yaklaşık 1 milyon bankacının greve gitmesiyle Kerala, Batı Bengal, Bihar ve Jharkhand eyaletlerinde banka işlemlerinde aksamalar yaşandı.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE