Hindistan'da 2 haftada yüksek ateşten en az 50 kişi öldü

LUCKNOW (AA) - Hindistan'ın kuzeyinde son 2 haftada en az 50 kişi yüksek ateşten yaşamını yitirdi. Uttar Pradeş eyaletinde Bareilly kentinin üst düzey...

LUCKNOW (AA) - Hindistan'ın kuzeyinde son 2 haftada en az 50 kişi yüksek ateşten yaşamını yitirdi.

Uttar Pradeş eyaletinde Bareilly kentinin üst düzey sağlık yetkilisi doktor Vineet Shukla, Rohilkhand bölgesindeki kasaba ve köylerde yüksek ateş nedeniyle çok sayıda kişinin hastanelere kaldırıldığını, son iki haftada en az 50 kişinin hayatını kaybettiğini açıkladı.

Bareilly bölge hastanesine 30 Ağustos'tan bu yana yüksek ateş şikayetiyle yatırılan hasta sayısının bin 500'ü aştığı belirtildi.

Eyaletin Sağlık Bakanı Sidharthnath Singh de hastalara sıtma ve viral enfeksiyon teşhislerinin koyulduğunu söyledi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE