Hindistan ve Küba biyoteknoloji ve enerjide iş birliğini geliştirecek

ANKARA (AA) - Hindistan ve Küba, biyoteknoloji, yenilebilir enerji ve geleneksel tıp konularında iş birliğini geliştirme yönünde anlaşmaya vardı."India...

ANKARA (AA) - Hindistan ve Küba, biyoteknoloji, yenilebilir enerji ve geleneksel tıp konularında iş birliğini geliştirme yönünde anlaşmaya vardı.

"India Today"de yer alan haberde, Hindistan Cumhurbaşkanı Ram Nath Kovind, Küba'nın başkenti Havana'yı ziyareti sırasında Devlet Başkanı Miguel Mario Diaz-Canel Bermudez ile görüştü.

Hindistan Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Raveesh Kumar, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, iki liderin yaptıkları görüşmede biyoteknoloji, yenilebilir enerji ve geleneksel tıp konularında iş birliğini artırmayı ele aldıklarını belirtti.

Kumar, iki ülke arasında üç iş birliği anlaşmasının imzalandığını kaydetti.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL