Her vali Konya'da görev yapmak ister

Yeni Konya Valisi Osman Aydın, büyük bir törenle karşılandı. Yeni Vali’yi karşılamak için gelen birçok bürokrat ve vatandaş valilik önünde toplandı. Her vali Konya’da görev yapmak ister

Konya’da bulunmaktan gurur ve mutluluk duyduğunu dile getiren Aydın, Konya’ya övgüler yağdırarak “Anadolu’nun bize vatan olmasını sağlayan Selçuklu’nun başkentinde olmaktan mutluluk duyuyorum. Şemsi Tebrizi’nin, Sadreddin Konevi’nin ve Mevlana’nın teneffüs ettiği havayı solumaktan gurur duyuyorum. Her vali Konya’da görev yapmak ister. Konya Türkiye’nin 4. büyük ili ve büyük ilin sorumluluğu da haliyle büyük. Bismillah deyip geldiğimiz Konya’nın yöneticileriyle bir araya gelip öncelikli sorunlarını tespit edip gerekli çalışmaları yapacağız” dedi. Bir gazetecinin “İl Özel İdare yasasını nasıl değerlendiriyorsunuz?” sorusunu yanıtlayan Vali Aydın “Yasayı eleştirmek bize düşmez. Bizim görevimiz bu yasayı uygulamak” şeklinde konuştu. Emine Lale-Memleket


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?