Konya’da bulunmaktan gurur ve mutluluk duyduğunu dile getiren Aydın, Konya’ya övgüler yağdırarak “Anadolu’nun bize vatan olmasını sağlayan Selçuklu’nun başkentinde olmaktan mutluluk duyuyorum. Şemsi Tebrizi’nin, Sadreddin Konevi’nin ve Mevlana’nın teneffüs ettiği havayı solumaktan gurur duyuyorum. Her vali Konya’da görev yapmak ister. Konya Türkiye’nin 4. büyük ili ve büyük ilin sorumluluğu da haliyle büyük. Bismillah deyip geldiğimiz Konya’nın yöneticileriyle bir araya gelip öncelikli sorunlarını tespit edip gerekli çalışmaları yapacağız” dedi. Bir gazetecinin “İl Özel İdare yasasını nasıl değerlendiriyorsunuz?” sorusunu yanıtlayan Vali Aydın “Yasayı eleştirmek bize düşmez. Bizim görevimiz bu yasayı uygulamak” şeklinde konuştu. Emine Lale-Memleket