Hentbolda transfer

Muratpaşa Belediyespor, iç transferde 6 oyuncuyla yeniden anlaştı

ANTALYA (AA) - Bayanlar Hentbol Süper Lig ekiplerinden Muratpaşa Belediyespor'un antrenörü Birol Ünsal, iç transferde 6 oyuncuyla yeniden anlaştıklarını bildirdi.

Ünsal, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yeni sezon hazırlıklarına temmuz ayının ortasında başlayacaklarını söyledi.

Ligde iddialı bir takım kurma peşinde olduklarını belirten Ünsal, "Şu anda takım oyuncularımızla görüşmelerimiz devam ediyor. İç transferde Yasemin Şahin, Nataliya Kotsina, Lera, Sevilay İmamoğlu Öcal, Gülsüm Güleçyüz ve Diğdem Hoşgör ile anlaştık." dedi.

Ünsal, dış transferde Ankara 1910 Spor Kulübünden 8 genç oyuncu ile anlaştıklarını ifade ederek, transfer çalışmalarının devam ettiğini kaydetti.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?