Hentbol: Türkiye Kupası

Sivas Belediyespor: 29 - Ardeşen Gençlik: 33

Salon: Cumhuriyet Üniversitesi

Hakemler: Mahmut Poyraz, Ebubekir Poyraz

Sivas Belediyespor: Matvipnko (Gökçay), Kader Yağmur, Nazik Kaşaca 1, Merve Şenel, Pratrava 7, Büşra Işıkhan 1, Ayşegül Yıldız 9, Ayşenur Aslan, Bahar Öz 2, Arife Yaşin 6, Zemhanur Kulmaç, Şeyda Doyum, Beyzanur Yıldırım, Songül Gökçeoğlu 2, Beyzanur Erdoğan 1

Ardeşen Gençlik: Graovac, Grubisic 3, Vuckovic 5, Burlachenko 3, Duygu Sakallı 1, Sıdıka Kurban 5, Georgijev 2, Jelena Pırsl 1, Andruchuk 2, Gamze Hamşimoğlu 1, Valeria 2, Barbara 8

İlk yarı: 13-14

İki dakika cezası alanlar: Nazik Kaşaca, Arife Yaşin (Sivas Belediyespor)


SİVAS (AA) - Hentbol Bayanlar Türkiye Kupası çeyrek final ilk maçında Ardeşen Gençlik, deplasmanda Sivas Belediyespor'u 33-29 yendi.

Karşılaşmanın rövanşı 24 Şubat Çarşamba günü Rize'de oynanacak.

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi