Hentbol: Türkiye Kupası

Kadınlarda A, B ve C gruplarında çeyrek finalistler belli oldu- Erkeklerde A ve D gruplarında 2. tur maçlarına devam edildi

ANKARA (AA) - Hentbol Türkiye Kupası'nın 2. turunda kadınlarda 6, erkeklerde ise 4 maç yapıldı.

Kadınlarda A, B ve C gruplarında 2. tur mücadelesi tamamlandı.

A Grubu'nda Yenimahalle Belediyespor ve Polatlı Belediyespor, B Grubu'nda Ardeşen Gençlik ve İzmir Büyükşehir Belediyespor, C Grubu'nda ise Zağnosspor ve Muratpaşa Belediyespor çeyrek finale yükseldi.

Kadınlarda D Grubu müsabakaları, 13-15 Şubat tarihlerinde Kastamonu'da oynanacak.

Erkeklerde ise A ve D gruplarında 2. tur maçlarına devam edildi.

Türkiye Kupası'nda günün sonuçları şöyle:


- Kadınlar


A Grubu (Ankara):

Yenimahalle Belediyespor-Osmangazi Belediyespor: 31-30

Polatlı Belediyespor-Aksaray Belediyespor: 29-25

B Grubu (Rize):

Ardeşen Gençlik-İzmir Büyükşehir Belediyespor: 37-26

Anadolu Üniversitesi-Samsun Gençlik Merkezi: 31-30

C Grubu (Trabzon):

Eskişehir Şehir Koleji-Bandırmaspor: 44-26

Zağnosspor-Muratpaşa Belediyespor: 30-25


- Erkekler


A Grubu (Ankara):

Aziziye Belediyesi Termalspor-Serik Belediyespor: 28-19

Merzifon Belediyespor-Büyükşehir Belediyesi Ankaraspor: 29-38

D Grubu (Adıyaman):

Beykoz Belediyespor-Karşıyaka Belediyespor: 40-30

Maliye Piyango-Adıyaman Belediyespor: 19-25


- Program

Kupada yarın oynanacak maçların programı ise şöyle:

Erkekler:

A Grubu:

15.00 Merzifon Belediyespor-Aziziye Belediyesi Termalspor

17.00 Büyükşehir Belediyesi Ankaraspor-Serik Belediyespor

D Grubu:

12.00 Beykoz Belediyespor-Maliye Piyango

14.00 Adıyaman Belediyespor-Karşıyaka Belediyespor

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi