Hentbol: Türkiye Kupası

- Kupada 2. tur mücadelesi kadınlarda 3 grupta oynanan 6 maçla başladı

ANKARA (AA) - Hentbol Türkiye Kupası'nda 2. tur mücadelesi başladı.

Kupada kadınlarda A, B ve C gruplarında ilk maçlar yapıldı. Kadınlarda 6 maçla başlayan 2. tur mücadelesinin ilk gününde alınan sonuçlar şöyle:

A Grubu (Ankara) :

Yenimahalle Belediyespor-Aksaray Belediyespor: 32-26

Osmangazi Belediyespor-Polatlı Belediyespor: 28-31

B Grubu (Rize) :

İzmir Büyükşehir Belediyespor-Anadolu Üniversitesi: 34-28

Ardeşen Gençlik-Samsun Gençlik: 40-32

C Grubu (Trabzon) :

Muratpaşa Belediyespor-Eskişehir Şehir Koleji: 39-25

Zağnosspor-Bandırmaspor: 46-20


- Program


Türkiye Kupası'nda yarın erkeklerde 3, kadınlarda ise 6 maç yapılacak.

Kupada yarınki maçların programı ise şöyle:

Erkekler:

A Grubu (Ankara):

15.00 Serik Belediyespor-Merzifon Belediyespor

17.00 Büyükşehir Belediyesi Ankaraspor-Aziziye Belediyesi Termalspor

D Grubu (Adıyaman):

17.00 Karşıyaka Belediyespor-Maliye Piyango

Kadınlar:

A Grubu:

15.00 Aksaray Belediyespor-Osmangazi Belediyespor

17.00 Polatlı Belediyespor-Yenimahalle Belediyespor

B Grubu:

15.00 Samsun Gençlik-İzmir Büyükşehir Belediyespor

17.00 Anadolu Üniversitesi-Ardeşen Gençlik

C Grubu:

14.00 Bandırmaspor-Muratpaşa Belediyespor

16.00 Eskişehir Şehir Koleji-Zağnosspor

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi