Hentbol: Kadınlar Türkiye Kupası Dörtlü Final

Polatlı Belediyespor: 24 - İzmir Büyükşehir Belediyespor: 22- Polatlı Belediyespor finale yükseldi

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de gerçekleştirilen Hentbol Kadınlar Türkiye Kupası Dörtlü Finali ikinci maçında Polatlı Belediyespor, İzmir Büyükşehir Belediyespor'u 24-22 mağlup ederek finale kaldı.

Porsuk Spor Salonu'ndaki karşılaşmanın ilk yarısını İzmir Büyükşehir Belediyespor 14-8 önde tamamladı.

Polatlı Belediyespor ile Kastamonu Belediyespor yarın saat 17.00'deki final maçında Türkiye Kupası'nın sahibi olmak için mücadele verecek.

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi