Hentbol: Kadınlar Türkiye Kupası

Çeyrek finalde 3 karşılaşma oynandı


İSTANBUL (AA) - Hentbolda Kadınlar Türkiye Kupası çeyrek finalinde 3 karşılaşma yapıldı.

Türkiye Hentbol Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, kupada bugün oynanan çeyrek final ilk maçlarının sonuçları şöyle:

İzmir Büyükşehir Belediyespor-Yalıkavakspor: 22-30

Kastamonu Belediyespor-Görele Belediyespor: 39-24

Yenimahalle Belediyespor-Mardin Büyükşehir Başakspor: 31-28

Karşılaşmaların rövanşları 4-5 Şubat'ta oynanacak.


Spor Haberleri

KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor