Hentbol: Kadınlar Türkiye Kupası

- Çeyrek final rövanş maçlarının ardından kupada yarı finale yükselen takımlar belli oldu


İSTANBUL (AA) - Hentbolda Kadınlar Türkiye Kupası çeyrek final rövanş maçları bugün oynanan karşılaşmalarla sona erdi.

Kupada alınan maçların sonuçları şöyle:

Aksaray Belediyespor-Yenimahalle Belediyespor: 21-29

Kastamonu Belediyespor-Yalıkavakspor: 37-31

İzmir Büyükşehir Belediyespor-Muratpaşa Belediyespor: 28-30

Üsküdar Belediyespor-Ardeşen Gençlik: 35-33


- Yarı final eşleşmeleri belli oldu


Çeyrek final maçlarının ardından yarı finale yükselen takımlar belli oldu.

Kupanın yarı final eşleşmeleri şöyle:

Yenimahalle Belediyespor-Muratpaşa Belediyespor

Ardeşen Gençlik-Kastamonu Belediyespor

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi