Hentbol: Kadınlar Türkiye Kupası

- Kupada çeyrek final rövanş müsabakaları yapılacak


İSTANBUL (AA) - Hentbol Kadınlar Türkiye Kupası'nda çeyrek final rövanş müsabakaları oynanacak.

Türkiye Hentbol Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, çeyrek final rövanş müsabakalarının maç programı şöyle:

Bugün:

15.00 Aksaray Belediyespor-Yenimahalle Belediyespor (Hasan Dağı)

Yarın:

15.00 Kastamonu Belediyespor-Yalıkavakspor (Kastamonu Atatürk)

16.00 İzmir Büyükşehir Belediyespor-Muratpaşa Belediyespor (Celal Atik)

16.00 Üsküdar Belediyespor-Ardeşen Gençlik (Çamlıca)


Spor Haberleri

Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü