Hentbol: Kadınlar Türkiye Kupası

- İkinci tur grup müsabakaları tamamlanırken, çeyrek final eşleşmeleri belli oldu


İSTANBUL (AA) - Hentbol Kadınlar Türkiye Kupası 2. tur maçları tamamlandı.

Dört grupta oynanan 2. tur maçlarının ardından A Grubu'nda Yenimahalle Belediyespor ve Ardeşen Gençlik, B Grubu'nda Üsküdar Belediyespor ve Aksaray Belediyespor, C Grubu'nda Muratpaşa Belediyespor ile Yalıkavakspor, D Grubu'nda ise Kastamonu Belediyespor ile İzmir Büyükşehir Belediyespor ilk iki sırayı alarak çeyrek finale yükseldi.

İlk maçların 27 Şubat'ta, ikinci maçların ise 16 Mart'ta oynanacağı çeyrek finalde, eşleşmeler şöyle oldu:

Yenimahalle Belediyespor-Aksaray Belediyespor

Muratpaşa Belediyespor-İzmir Büyükşehir Belediyespor

Ardeşen Gençlik-Üsküdar Belediyespor

Yalıkavakspor-Kastamonu Belediyespor

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi