Hentbol: Kadınlar Süper Lig

- Ligde 1. ve 2. hafta erteleme müsabakaları oynandı


ANTALYA (AA) - Hentbol Kadınlar Süper Lig'de 1. ve 2. hafta erteleme karşılaşmaları yapıldı.

Ligde 1. hafta erteleme maçında Muratpaşa Belediyespor, sahasında Pazarspor'u 28-17 mağlup etti.

İkinci hafta erteleme müsabakasında ise Kastamonu Belediyespor, deplasmanda Yalıkavakspor'u 38-29 yendi.


AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?