Hentbol: Kadınlar Süper Lig

- Lige 2. hafta müsabakalarıyla devam edilecek


İSTANBUL (AA) - Hentbol Kadınlar Süper Lig'de 2. hafta karşılaşmaları oynanacak.

Türkiye Hentbol Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Kadınlar Süper Lig'de haftanın maç programı şöyle:

Yarın:

16.00 İzmir Büyükşehir Belediyespor-Pazarspor (Celal Atik)

16 Eylül Pazar:

13.00 Samsun Gençlik-Muratpaşa Belediyespor (Samsun Atatürk)

15.00 Polatlı Belediyespor-Aksaray Belediyespor (Yeni Polatlı)

17.00 Yenimahalle Belediyespor-Üsküdar Belediyespor (THF)

17.00 Ardeşen Gençlik-Osmangazi Belediyespor (Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Ardeşen Meslek Yüksekokulu)

Öte yandan, bu hafta oynanması planlanan Yalıkavak Belediyespor-Kastamonu Belediyespor müsabakası, Kastamonu temsilcisinin hafta sonu Avrupa kupalarında oynayacağı maçlar nedeniyle 19 Eylül Çarşamba gününe ertelendi.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?