Hentbol: Erkekler Türkiye Kupası

- Çeyrek final ilk maçları tamamlandı


İSTANBUL (AA) - Hentbol Erkekler Türkiye Kupası'nda çeyrek final ilk maçları oynandı.

İki müsabaka üzerinden eleme usulüne göre oynanacak çeyrek final maçları sonunda, rakiplerini eleyen takımlar dörtlü finale yükselecek.

Çeyrek final rövanş maçları ise 28 Mart Çarşamba günü yapılacak.

Bugün oynanan çeyrek final ilk maçlarında alınan sonuçlar şöyle:

Büyükşehir Belediyesi Ankaraspor-Adıyaman Belediyespor: 29-26

Göztepe-Beykoz Belediyespor: 37-20

Beşiktaş Mogaz-Aziziye Belediyesi Termalspor: 42-33

SELKA Eskişehir Hentbol-Antalyaspor: 23-22


AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler