Hentbol: Erkekler Süper Lig

- Göztepe: 22 - Beykoz Belediyespor: 22


İZMİR (AA) - Erkekler Hentbol Süper Lig'in 12. haftasında Göztepe ile Beykoz Belediyespor 22-22 berabere kaldı.

Bülent Özkul Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk yarısı da 12-12 eşitlikle tamamlandı.

Müsabaka, Göztepe'nin cezası nedeniyle seyircisiz oynandı.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?