Hentbol: Bayanlar Türkiye Kupası

- Metropolspor: 24 - Samsun GSK: 28


ANKARA (AA) - Hentbolda, Bayanlar Türkiye Kupası A Grubu'nda Samsun GSK, Metropolspor'u 28-24 yendi.

Prof. Dr. Yaşar Sevim Hentbol Salonu'nda oynanan 1. tur karşılaşmasının ilk yarısı da 12-10 Samsun ekibinin üstünlüğüyle tamamlandı.

Grupta günün son maçı Gazi Pasifik ile Eskişehir Hentbol arasında oynanacak.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?