Hentbol: Bayanlar Süper Lig

- İzmir Büyükşehir Belediyespor: 16 - Ardeşen Gençlik: 25


İZMİR (AA) - Bayanlar Hentbol Süper Lig'de 2. haftanın ilk maçında Ardeşen Gençlik, deplasmanda İzmir Büyükşehir Belediyespor'u 25-16 mağlup etti.

Celal Atik Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk yarısını ise ev sahibi ekip 12-10 üstün tamamladı.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?