Hentbol: 2017 Kadınlar Dünya Şampiyonası Elemeleri

- Belarus: 37 - Türkiye: 23


İSTANBUL (AA) - A Milli Kadın Hentbol Takımı, 2017 Avrupa Şampiyonası Elemeleri ilk maçında Belarus'a 37-23 mağlup oldu.

Belarus'un başkenti Minsk'te organize edilen elemelerde milli takım, Kosova ve İsviçre'nin de yer aldığı 2. gruptaki ilk maçında ev sahibi ülke ile karşı karşıya geldi.

Uruchje Spor Sarayı'nda oynanan müsabakanın ilk yarısını 17-10 geride tamamlayan kadın milliler, karşılaşmadan da 37-23 yenik ayrıldı.

Milliler, gruptaki 2. maçında yarın TSİ 13.00'te Kosova ile karşı karşıya gelecek. Ay-yıldızlılar, grupta ilk 2 sırada yer alması halinde Dünya Hentbol Şampiyonası için play-off müsabakası oynama hakkı kazanacak.


AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?