Hentbol: 17 Yaş Altı Kızlar Avrupa Şampiyonası

Türkiye gruptaki ilk maçında Gürcistan'ı 45-20 mağlup etti

ANKARA (AA) - Türkiye, 17 Yaş Altı Kızlar Avrupa Hentbol Şampiyonası 2. Klasman A Grubu ilk maçında Gürcistan'ı 45-20 yendi.

Litvanya'nın Klaipeda kentindeki grup maçlarında milliler, Gürcistan önünde ilk devreyi 22-8 önde kapattı. İkinci yarıda da iyi oyununu sürdüren milli takım, karşılaşmadan 45-20 galip ayrıldı.

Türk Milli Takımı, gruptaki ikinci maçını 16 Ağustos Çarşamba günü Belarus ile oynayacak.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler