Hemşirenin çantasını çaldı

Konya’da çalıştığı hastaneye yürüyerek giden hemşirenin çantası yanına yaklaşan bir kişi tarafından çalındı.

Olay, sabah saat 08.00 sıralarında merkez Meram ilçesi Necip Fazıl Mahallesi Aşgan Caddesi üzerinde meydana geldi. İddiaya göre, Meram Eğitim ve Araştırma Hastanesinde yoğun bakım hemşiresi olarak çalışan Gamze Sarı'nın (19), hastaneye doğru yürüyerek giderken yanına yaklaşan bir kişi tarafından çantası çalındı. Kimliği belirsiz kişi genç hemşirenin içinde cep telefonu, bir miktar parası ve kredi kartları bulunan çantasını alarak kaçtı. Olay yerine gelen polis ekipleri inceleme yaparken hırsızın yakalanması için soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR