Tüm dünyada anneler günü kutlanırken, bu günü ayrı bir mutlulukla yaşayan kadınlar da vardı. Anneler Günü ve Hemşireler Haftası’nı birlikte kutlayan hemşirelerin mutluluğu görülmeye değerdi.
Konya Eğitim Araştırma ve Uygulama Hastanesi tarafından anneler günü ve hemşireler haftası dolayısıyla Eselya Restoran’da düzenlenen programda hemşireler mutluluklarını paylaştı.
Toplantıda konuşan Hastane Başhekim Yardımcısı Esat Güçlü, hemşirelerin sağlık hizmetlerinin vazgeçilmezi olduğuna dikkat çekti. Konya Eğitim Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhemşiresi Sabiha Şirin de, hem anneler gününün hem de hemşireler haftasının mutluluğunu bir arada yaşamaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Ferit Hepokur-Memleket