Hekimler Bir Araya Geliyor

Selçuklu Belediyesi tarafından 14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle "Hekimler Bir Araya Geliyor" programı düzenlendi.

Selçuklu Belediyesi tarafından 14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle "Hekimler Bir Araya Geliyor" programı düzenlendi.


Konya Ticaret Odası konferans salonunda dün akşam düzenlenen programa, Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, Konya Karaman Tabip Odası Başkanı Ömer Karahan ile çeşitli hastanelerde görev yapan doktorlar katıldı. Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, sağlık alanında pek çok kuruluşla birlikte çalışma yaptıklarını belirterek, "Selçuklu bölgemiz hızla gelişiyor, nüfusumuz hızla artıyor. Bu çerçevede pek çok hayırsever vatandaşımız sayesinde sağlık ocakları yaptırıyoruz. Beyhekim Sağlık Kompleksi açıldığında ikinci tıp fakültesiyle birlikte Selçuklu İlçesi tıp merkezi haline gelecek. İnsanlarımızın böyle hizmetlere ihtiyacı var. Konya sağlık merkezi yolunda ilerliyor" şeklinde konuştu.


Konuşmaların ardından Türk Halk Müziği konseri, tiyatro gösterisi, ödül töreni ve hediye çekilişleri yapıldı. iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?