Hayvan hakları için "İki pedal dört pati" yola çıktılar

EDİRNE (AA) - İstanbul'dan hayvan haklarına dikkati çekmek amacıyla yola çıkan doğa sever iki bisikletli ve onlara eşlik eden köpekleri Eska Edirne'ye...

EDİRNE (AA) - İstanbul'dan hayvan haklarına dikkati çekmek amacıyla yola çıkan doğa sever iki bisikletli ve onlara eşlik eden köpekleri Eska Edirne'ye ulaştı.

Hayvanlara yapılan şiddetin önlenmesi amacıyla "İki pedal dört pati" projesi kapsamında İstanbul'dan bisikletleriyle yola çıkan Sinan Akın ve Serdar Kepenek Keşan'a geldi.

Akın, Kepenek ve onlara eşlik eden Sibirya kurdu cinsi köpekleri Eska'yı Saros Doğa Sporları Topluluğu üyeleri Şehitlik Parkı'nda karşıladı.

Kepenek, gazetecilere yaptığı açıklamada, hayvanlara uygulanan şiddet ve bunun yanında bisiklet kullanımına dikkati çekmek amacıyla çıktıkları 81 ili gezecekleri bisikletli yolculuklarının 1,5 sene süreceğini söyledi.

Toplamda 14 bin kilometre yol yapacaklarını anlatan Kepenek, "Turu, Hakkari'de bitirmeyi planlıyoruz." dedi.

Akın ise gittikleri yerlerde sokak hayvanlarına mama dağıttıklarını ama hala çok sayıda aç sokak hayvanının olduğunu bilmenin acısını çektiklerini ifade etti.

Bisikletli çevreciler ve Eska daha sonra Çanakkale'ye gitmek üzere Keşan'dan ayrıldı.



AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE