Bağımsız Türkiye Partisi (BTP) Genel Başkanı Haydar Baş, ülke ekonomisinin gelişmesi için tüketicinin alım gücünün arttırılması gerektiğini söyledi.
BTP Genel Başkanı Haydar Baş, geliştirdiği "Milli Ekonomi Modeli'ni tanıtmak için Konya'ya geldi. Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Konferans Salonu'nda partililere seslenen Haydar Baş, ülke ekonomisinin düzlüğe çıkması için tüketim endeksli bir ekonomi modelinin uygulanması gerektiğini savunarak, "Bir pazar düşünün. Bu pazarda her şey var. Her türlü tüketim maddesi var. Pazara giren çıkan da çok ama ceplerinde para yok. Eğer bu insanların cebinde para olsa, gerek kendine gerekse başkalarına ihtiyacı olanı alabilir. Bu durumdan esnaf da etkilenir. Dükkanına giren çıkan çok ama alan yok. Bu yüzden hamalımızdan, işçimizden, çiftçimizden başlayacağız. Bu insanların gelir seviyesini yükselteceğiz. Bu insanların gelir seviyesi arttıkça dalga dalga iyileşme başlayacaktır" şeklinde konuştu.