Hatay'da tüpten sızan gazdan zehirlenen çift öldü

HATAY (AA) - Hatay'ın Arsuz ilçesinde tüpten sızan gazdan zehirlenen karı koca hayatını kaybetti.Alınan bilgiye göre, Karaağaç Mahallesi'nde yaşayan...

HATAY (AA) - Hatay'ın Arsuz ilçesinde tüpten sızan gazdan zehirlenen karı koca hayatını kaybetti.

Alınan bilgiye göre, Karaağaç Mahallesi'nde yaşayan Müslüm ve eşi Selma Deveci, banyoda çocukları ve yakınları tarafından ölü bulundu.

Olay yerine gelen sağlık ekipleri, çiftin banyodaki piknik tüpünden sızan gaz sonucu hayatını kaybettiğini belirledi.

Çiftin cenazesi, otopsi için Adana Adli Tıp Kurumu morguna gönderildi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE