Hatay'da orman yangını

Belen ilçesinde çıkan orman yangınında 2 hektarlık alanda zarar oluştu

HATAY (AA) - Hatay'ın Belen ilçesinde çıkan orman yangınında, 2 hektar alan zarar gördü.

Kahramanmaraş Orman Bölge Müdürlüğü Orman Yangınlarıyla Mücadele Şube Müdürü Muzaffer Ketmen, AA muhabirine yaptığı açıklamada, ilçeye bağlı Kurtbağı köyü yakınlarında çıkan orman yangınına, çok sayıda yer ekibiyle 10 arazöz, 2 dozer, bir greyder, 3 helikopter, bir de uçakla müdahale ettiklerini söyledi.

Alevlerin yerleşim yerlerine sıçramadan kısa sürede kontrol altına alındığını, soğutma çalışmalarının ise sürdüğünü belirten Ketmen, yangında 2 hektarlık alanın zarar gördüğünü kaydetti.

Ketmen, avlanma sezonunun açıldığına vurgu yaparak, avcılardan orman yangınına mahal verebilecek ateş yakma gibi durumlarda daha dikkatli davranmalarını istedi.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?