Hatay'da orman yangını

Samandağ ilçesinde çıkan yangında, 2 hektarlık alan zarar gördü

HATAY (AA) - Hatay'ın Samandağ ilçesinde çıkan orman yangınında, 2 hektarlık alanda zarar oluştu.

Kahramanmaraş Orman Bölge Müdürlüğü Orman Yangınlarıyla Mücadele Şube Müdürü Muzaffer Ketmen, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Çevlik Sahili Titus Tüneli mevkisinde çıkan orman yangınına 2 yer timi ve 2 helikopterle müdahale ettiklerini söyledi.

Alevlerin yerleşim yerleri ve turizm bölgelerine sıçramadan kısa sürede kontrol altına alındığını belirten Ketmen, yangında bir kısmı makilik bir kısmı da tarım arazisi olan 2 hektarlık alanın zarar gördüğünü kaydetti.

Ketmen, bölgede soğutma çalışmalarının sürdüğünü sözlerine ekledi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL