Hatay'da orman yangını

Belen ilçesinde çıkan yangın kontrol altına alındı

HATAY (AA) - Hatay'ın Belen ilçesinde çıkan orman yangınında 7 hektar alan zarar gördü.

Çerçikaya Mahallesi'nde gece saatlerinde bilinmeyen nedenle orman yangını çıktı.

Bölgeye sevk edilen 20 arazöz, 10 su tankı, 2 dozer, bir greyder ile çevre illerden gelen 12 yangın ekibi alevlere müdahale etti.

Kahramanmaraş Orman Bölge Müdürlüğü Orman Yangınlarıyla Mücadele Şube Müdürü Muzaffer Ketmen, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yangının uzun süren uğraşlar sonucu kontrol altına alındığını söyledi.

Yangında 7 hektar alanın zarar gördüğünü belirten Ketmen, bölgede soğutma çalışmalarının sürdüğünü kaydetti.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?