Hatay'da gıda zehirlenmesi şüphesi

Antakya ilçesinde çeşitli okullardan 23 öğrenci ve öğretmen, hastanelere kaldırıldı

HATAY (AA) - Hatay'ın Antakya ilçesinde çeşitli okullardan 23 öğrenci ve öğretmen, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı.

Antakya'daki farklı anaokulu ve ilköğretim okullarında öğrenim gören bazı öğrenciler ile öğretmenler, iddiaya göre, yemek şirketinin dağıttığı yemeklerden yedikten bir süre sonra mide bulantısı yaşamaya başladı.

Haber verilmesi üzerine okullara giden 112 Acil Servis ekipleri, 23 öğrenci ve öğretmeni kentteki çeşitli hastanelere kaldırdı.

İl Sağlık Müdürlüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün konuyla ilgili inceleme başlattığı öğrenildi.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu