Hatay'da gıda zehirlenmesi şüphesi

HATAY (AA) - Hatay'ın Reyhanlı ilçesinde gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırılan 23 öğrenci, tedavilerinin ardından taburcu edildi.Reyhanlı...

HATAY (AA) - Hatay'ın Reyhanlı ilçesinde gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırılan 23 öğrenci, tedavilerinin ardından taburcu edildi.

Reyhanlı Karasüleymanlı Uzunköy İlkokulu'nda bazı öğrenciler, mide bulantısı, kusma ve karın ağrısı şikayetinde bulunması üzerine okul idaresi tarafından Kumlu Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Hastanede tedavileri yapılan ve sağlık durumları iyi olan 23 öğrenci, daha sonra taburcu edildi.

Bu arada, öğrencilerin okul dışında yedikleri tosttan zehirlendikleri öne sürüldü.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu