Hatay'da emniyet amiri intihar etti

Belen ilçesinde Emniyet Amiri Beşli intihar etti

HATAY (AA) - Hatay'ın Belen ilçesinde Emniyet Amiri Ahmet Beşli intihar etti.

Alınan bilgilere göre, Belen Emniyet Müdürlüğünde görevli ilçe Emniyet Amiri Ahmet Beşli (39), makamında, henüz bilinmeyen bir nedenle beylik tabancasıyla intihar etti.

Emniyet ekiplerince çağrılan ambulansla İskenderun'da özel bir hastaneye kaldırılan Beşli, burada yapılan müdahalelere rağmen yaşamını yitirdi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE