Hastaneye götürülürken yolda öldü

Organize Sanayi’deki işyerinde rahatsızlanan genç, hastaneye kaldırıldığı sırada yolda hayatını kaybetti.

Selçuklu 1. Organize Sanayi içerisinde bulunan Aslom Sokak'taki boya fabrikasında meydana geldi. Sadir Ölmez (25), boya fabrikasında rahatsızlanması üzerine arkadaşları tarafından otomobile bindirilerek hastaneye götürüldü. Şahsın Konya Numune Hastanesi yolunda otomobilde hayatını kaybettiği bildirildi. Ölümünün şüpheli bulunması üzerine şahsın cesedi otopsi yapılmak üzere morga kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?