Hastaneye gitmemek için görevlilere tüfekle ateş açtı

AYDIN (AA) - Aydın'ın Nazilli ilçesinde, sevk edildiği Manisa Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesine gitmek istemeyen kişi, polis ve sağlık görevlilerine...

AYDIN (AA) - Aydın'ın Nazilli ilçesinde, sevk edildiği Manisa Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesine gitmek istemeyen kişi, polis ve sağlık görevlilerine pompalı tüfekle ateş etti.

Alınan bilgiye göre, psikolojik rahatsızlığı bulunduğu öğrenilen N.Y. (54), Nazilli Devlet Hastanesi'ndeki doktor muayenesinin ardından Manisa Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesine sevk edilmesine sinirlendi.

Hastaneden Pınarbaşı Mahallesi 594 Sokak'taki evine dönen N.Y, kendisini almaya gelen polis ve sağlık ekiplerine pompalı tüfekle ateş açtı.

İkna edilmesi için evine psikolog gönderilen N.Y, saatler süren görüşmenin ardından polise teslim oldu.

N.Y'nin Ağrı'da infaz koruma memuru olarak görev yaptığı sırada malulen emekliye ayrılarak Nazilli'ye yerleştiği öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?