Hastanenin 3. katından düştü

Hastanenin üçüncü katından düşen 2 yaşındaki çocuk ağır yaralandı.

Konya'da rahatsızlığı için geldiği hastanenin üçüncü katından düşen 2 yaşındaki çocuk ağır yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Osman Erzurum (2), annesiyle birlikte tedavi için Meram Eğitim ve Araştırma Hastanesi polikliniklerine geldi. Annesinin kucağındayken 3. kattaki pencereden düştüğü belirtilen küçük çocuk ağır yaralandı. Hastanenin acil servisinde tedavi altına alınan Erzurum'un beyin kanaması geçirdiği, kafatasında kırık olduğu ve solunum güçlüğü çektiği belirtildi.

Küçük çocuk, ilk müdahalenin ardından Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesine sevk edilerek yoğun bakım ünitesinde tedaviye alındı.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?